oaza.pl
Światło-Życie

Strona główna · Rok wiary · O Ruchu: Świadectwa · Kalendaria: Rekolekcje · CDOR · Diakonie · Stowarzyszenie DIAKONIA · Dokumenty i materiały · Wydawnictwo · Czasopisma · Rozmaitości · Przegląd wydarzeń · e-KARTKI · Poczta przez WWW · Powiadomienie o nowościach · Kontakty · Kalendarz

 
Szukanie zaawansowane / Indeksy
Temat pracy rocznej:
13/14: Narodzić się na nowo
Domowy Kościół Krucjata Wyzwolenia Człowieka Ks. Franciszek Blachnicki
Nasz słownik

Ruch Żywego Kościoła - pierwsza nazwa Ruchu Światło-Życie

Nowy człowiek - ideał wychowawczy Ruchu Światło-Życie

Chleb

Nasze strony

www.wbiblii.pl

Domowy Kościół w Częstochowie

Diecezja rzeszowska

Krościenko nad Dunajcem

Miejscowość na pograniczu Pienin, Gorców i Beskidu Sądeckiego, w której mieści się Centrum Ruchu Światło-Życie.

Krzysztof Jankowiak
Dod. Krzysztof Jankowiak dnia 7-11-2003 o godz. 21:04

Komentarze:

1. Redakcja serwisu oaza.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy ani się z nimi nie utożsamia. 2. Komentarze są wprowadzane przez internautów w sposób niezależny od Redakcji i jako takie nie stanowią części serwisu obsługiwanego przez Redakcję. 3. Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia lub wstrzymanie niektórych komentarzy bez podania przyczyn. W szczególności dotyczy to kometarzy zawierających treści, które mogą być odebrane jako obraźliwe lub nie są związane z tematem. 4. Każdy czyta komentarze na własną odpowiedzialność.

Talcia
Pytanie
Co trzeba zrobić, aby się dostać do Krościenka??? (13-11-2003, 9:57)
Emilka z Ostrowca
Bardzo ładne miasteczko
Byłam w Krościenku ze scholą. Jest to małe miasto, ale za to jakie cudowne i ciekawe. Dla tych którzy zamierzają pojechac do Krościenka polecam wejście do Kościoła, tylko nie pamiętam jak on się nazywa, ale jest on na przeciwko parkingu obok Dunajca (25-05-2004, 11:48)
Kasia i Monika z Oleśnicy
Jestem zrozpaczona!
Dlaczego nigdzie nie ma zdjęć z Krościenka? (5-10-2004, 17:16)
basia
prosze o informacje
chce pojechać na oaze nigdy nie byłam na żadnej oazie i mam już 24 lata nie wiem czy mam jeszcze szanse na to żeby gdzieś pojechać. Czy nie jestem za stara na oaze? Jeśli nie to gdzie się one odbywają. (19-09-2005, 17:51)
informator
informacja
nie jesteś za stara jeżdżą tam też 30-latki (5-10-2005, 16:37)
Sylwia
pytanie
Jaka formacje trzeba przejsc,by otrzymac krzyz animatorski? (14-11-2005, 9:21)
daria
do sylwii
trzeba przejsc przez trzy stopnie formacji oazowej:) ja juz skonczylam, wiec juz moge powiedzec,ze jestem animatorem:D (18-02-2006, 16:04)
Maria
pytanie
Jesli chcielibymsy pojechac na rekolekcje dla studentów Ruchu Światło życie trzeba nam najpierw uczestniczyc w spotkaniach formacyjnych? (1-04-2006, 14:15)
tptak
do Marii
Jest to wskazane. Zgłoś się do duszpasterstwa w miejscu studiowania i zapytaj o spotkania. (26-04-2006, 0:19)
ciekawy....;)
pytanko
Piękne widoki... jednakże chciałbym się zapytać moze ktoś wie czy są jeżeli tak to mniej więcej gdzie kafejki internetowe w Krościenku?? z góry wielkie thx;) (8-07-2006, 10:15)
oazowiczka
:)
Krościenko jest śliczne:) i maja tam pyszne lody na wage:P (3-08-2006, 16:11)
Ciekawy
pytanie!
Jestem z Dąbrowy Górniczej Chciałbym się dowiedzieć gdzie odbywają się spotkania oazowe nie słyszałem o nich w mojej parafii! (27-08-2006, 19:07)
oazowiczka
:)))))
Byłam w Krościenku na dniu wspólnoty. Piękne miasteczko, cudowna okolica, wspaniały kościół. Dla mnie jako oazowiczki jednym z najważniejszych miejsc jest centrum Ruchu ŚWIATŁO-ŻYCIE. Gdy tam byłam czułam się cudownie. Pozdrawiam mieszkańców Krościenka! (1-11-2006, 14:20)
e_madzia
oaza
należę do oazy. czuję że dzięki niej zaczynam, sie zmieniac. razem z oazą planujemy wyjazdy do krościenka i mam nadzieję będzie to piękne przeżycie byc w centrum oazowym. pozdrawiam. (21-11-2006, 23:19)
Kamila
Wooow
Az czuje sie dumna jak czytam te Wasze komenty na temat mojej gminy;) Pozdro!xD (17-12-2006, 12:26)
:)
hej
mam małe pytanko, może jest ono głupie, ale nie wiem jak dojechać do Krościenka środkami komunikacji publicznej? z góry dziękuję Pozdrawiam (4-06-2007, 11:16)
donkey
:)
Dla mnie Krościenko to kaplica Chrystusa Sługi. To miejsce najpełniej wyraża istotę Ruchu i stanowi prawdziwą oazę modlitwy. Cieszę się, że danie mi było tam przebywać!:) (15-07-2007, 23:39)
MADZIA
KROŚCIENKO
Może ktoś wie ile jest km z Radomska do Krościenka? (8-08-2007, 14:25)
magda
prosba-Krościenko
Piszę prace magisterską o swietaj Kindze i potrzebuję zdjecie jednego obrazu w Krościenku.Byłabym ogromnie wdzieczna,gdyby ktoś mógł je dla mnie wykonać. magdalenaklos@o2.pl (7-03-2008, 14:26)
Aneta z Radomska
oaza
Ja od niedawna naleze do tej oazy i juz sie ciesze ze bede mogla uczestniczyc w modlitwach w Kroscienku,bo wyjezdzam tam z dziecmi 15 lipca:) (30-06-2008, 17:29)
Krościeńczanka;D
JEstem dumna, bo...
...jestem z KROŚCIENKA!!:) ale tak naprawdę z Oazą ruszam pełna parą od tego roku... pozdrawiam wszystkich Oazowiczów!!:) (25-11-2008, 20:40)
STA
Kilka wyjaśnień:
Oto odpowiedzi na kilka górnych pytań: dojazd do Krościenka: od strony Krakowa autobus na Szczawnicę. Kościoły sa dwa: stary pw. Wszystkich Świętych i nowy pw. Dobrego Pasterza. Jest jeszcze na Kopiej Górce kaplica pw. Chrystusa-Sługi. (26-01-2009, 15:01)
STA
dokończenie
Animator może otrzymać krzyż na specjalnym nabożeństwie na COM'ie. Warunki sa w róznych diecezjach różne (przynajmniej z tym sie spotkałem) ale wszędzie obowiązkowe jest: pełna formacja, Triduum Paschalne w formie rekolekcji i członkowstwo w KWC. (26-01-2009, 15:06)
gulka
Problem
Witam:) Mieszkam w Częstochowie. Jak dojechać do Krościenka autobusami? Dzięki:) (25-03-2009, 11:09)
Kondzio
Zdjęcia z Krościenka
Do oglądania zdjęć z Krościenka zapraszam na naszą oazową stronę rejonową: www.katowice-bogucice.cba.pl (24-05-2010, 13:36)
Garwolin
super
Oaza super .. najlepsza ..:P ludzie tez kopia gorka jestem tydzien po oazie a nie umiem sie w domu odnależc... chcialabym tam jeszcze raz pojechac bo naprawde warto...:P pozdrowienia dla diecezji siedleckiej... (19-07-2010, 14:26)
:)
:-)
Tak Krościenko to niezwykle piękne miejsce:) byłam tam w ty roku na oazie :) i widze że ten ktoś ,kto dodał komentarz przede mną też był ze mną na oazie :D pozdrowienia:* (13-11-2010, 1:33)
xd
xd
sliczne miejsce ... i widze ze dwie osoby przede mna byly ze mna xd (19-03-2011, 9:16)
beta
Krościenko
Kochani...Krościenko w latach 70-80 ub.wieku....Dzień Wspólnoty na którym był x.bp Karol Wojtyła, kazania x.Fr.Blachnickiego w „starym” kościele pw.Dobrego Pasterza. COM na który jechaliśmy z Nowego Targu w stugach deszczu na motocyklu-4 osoby... (8-05-2011, 13:10)
Kleopatra z Augustów
Oazy letnie- terminy
Są może już terminy oaz wakacyjnych ? (9-02-2013, 22:09)
Aneta
OAzy letnie (2014) dla doroslych z dziecmi
Dzien DObry, CZy znane sa juz terminy oaz krotkoterminowych na przyszloroczne wakacje letnie w Kroscienku? (12-01-2014, 6:21)
 
Tytuł:
Treść:
Podpis:
Kod:kod
Możesz edytować swój komentarz przez 15 min. po dodaniu.

Zobacz także:

Podsumowanie OŻK 2014 (21-08-2014)

Dzień Światła w Krościenku (22-07-2014)

Dzień Wspólnoty I turnusu OŻK 2014 (14-07-2014)

Zdjęcia i nagrania z tegorocznego COM-u (18-06-2014)

Dzień Moderatora (12-06-2014)

© DKS Ruchu Światło-Życie. Redakcja merytoryczna: redakcja@oaza.pl. Redakcja techniczna: webmaster@oaza.pl
Informacja o cookies.
Contact our HP Department if you are desperate to get black listed.